Besked sendt fra denne side videresendes til formanden og kassereren.
De enkelte bestyrelsesmedlemmer kan kontaktes på adresserne vist under Bestyrelsen
Pligt til at give e-mail adresse til foreningen!
Foreningen har brug for alle medlemmers e-mail adresser for at kunne have en effektiv og billig kontakt vedr. generalforsamlinger, kontingentbetaling og nyheder.
Medlemmerne kan drage fordel af
via e-mail at få relevante oplysninger fra foreningen om generalforsamlinger, kontingentopkrævninger og væsentlige nyheder
via telefonopkald at få besked, hvis nogen måtte have set, at der er sket noget alvorligt med huset på et tidspunkt, hvor de ikke er der
Medlemmerne giver deres e-mailadresse og telefonnummer (helst mobil) til foreningen ved at sende disse til foreningens kasserer. Dette kan gøres ved at udfylde formularen på denne side. Anfør i "emne" hvorfor, der sendes en besked.
Også ændringer i hjemadresse kan gives til kassereren på denne måde.